Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přehled metodologie vysokoškolského výzkumu v letech 1999-2010 v Číně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138459" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138459 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přehled metodologie vysokoškolského výzkumu v letech 1999-2010 v Číně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě 1957 prací, které byly publikovány v letech 1999 až 2010 ve významných čínských vědeckých časopisech, autoři analyzují výzkumné metody, které byly v pracích použity, a shrnují četnost použití těchto výzkumných metod. Výsledek je možné charakterizovat z hlediska výzkumné metodologie za 12 let a je tvořen teoretickým, kvalitativním a kvantitativním výzkumem, má teoretický výzkum naprostou převahu. Z hlediska vývoje mají všechna tři výzkumná paradigmata relativně vyrovnaný vývojový trend, mírnévýkyvy byly zaznamenány u teoretického výzkumu a pomalu, ale jistě narůstají četnosti u kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z hlediska využití konkrétních výzkumných metod nahradil rychlý vývoj interdisciplinárních a srovnávacích metod výhody filozofických a teoretických situací. V kvantitativním výzkumu jsou matematická statistika, s ní spojená analýza a tvorba modelů a ověřovací analýza postupně v rovnováze. Typických experimentálních výzkumných metod je však využíváno málo. Hlav

  • Název v anglickém jazyce

    Higher Education Research in PRC - Review the Methodology during the period 1999 to 2010

  • Popis výsledku anglicky

    Based on 1957 papers which published from 1999 to 2010 in the authoritative journals named Higher Education Research, author analyzes the research methods used in the papers and summarizes the use frequency of these research methods, then get the conclusions as follow: from research methodology point of view, within 12 years among china's three research paradigm speculative research, qualitative research as well as quantitative research, the speculative research overall present an absolute superiority.From the development track point of view, three kinds of research paradigms have relatively smoothed develop trends, the fluctuations presents in a weak downstream of speculative research and a slowly but surely upward of quantitative and qualitative research. From the using of specific research method point of view, the quickly development of interdisciplinary and comparison speculative decreased replaced the advantages of philosophy and feeling speculative situation. In quantitative re

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paidagogos - časopis pro pedagogiku v souvislostech journal of education in contexts

  • ISSN

    1213-3809

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    4-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus