Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139288" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139288 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání a role e-Learningu v současném vysokoškolském vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning se za posledních několik let stal integrální součástí vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů akreditovaných a realizovaných na českých vysokých školách. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplynula řada problémů, které vyúsťují ve formulaci nových výzkumných hypotéz. Za závažné lze např. označit vlivy působící na kvalitu vzdělávání s využitím e-learningu, jakým způsobem studenty co nejefektivněji aktivizovat, jak vytvářet a rozvíjet kompetence. Existuje řada vnějších i vnitřních faktorů, které působí více či méně skrytě, ve větší či menší intenzitě, avšak je nanejvýše žádoucí je identifikovat, popsat, analyzovat a minimalizovat či maximalizovat jejich vliv tak, aby ve větším měřítku nedocházelo k negativnímu ovlivňování kvality poskytovaného vysokoškolského vzdělávání pod tlakem módních trendů.
Název v anglickém jazyce
Usage and role of e-learning in contemporary higher education
Popis výsledku anglicky
Over the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education, not only within the framework of part-time study modes, but increasingly also in the full time programs of study, accredited and implemented at Czech tertiary institutions. In connection with its deployment on a larger scale a number of problems arose. That resulted in the formulation of new research hypoteses, among the most important being the presumed influence of some factors on the quality of education using e-learning, the necessity of an effective activization of students, of the creation and development of their competencies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
93-110
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—