Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

REFLEXE E-LEARNINGOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH ZE STRANY STUDENTŮ

Popis výsledku

E-learning je integrální součástí moderního vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů. Studie reflektuje postoje studentů vysokých škol k e-learningu v rámci realizace jejichstudia a představuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které probíhalo v letech 2007 až 2011.

Klíčová slova

e-learninghigher educationeducational research

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    REFLEXE E-LEARNINGOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH ZE STRANY STUDENTŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning je integrální součástí moderního vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů. Studie reflektuje postoje studentů vysokých škol k e-learningu v rámci realizace jejichstudia a představuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které probíhalo v letech 2007 až 2011.

  • Název v anglickém jazyce

    REFLECTIONS ON THE EDUCATION THROUGH E-LEARNING IMPLEMENTED AT UNIVERSITIES FROM THE STUDENTS`POINT OF VIEW

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning is an integral part of modern tertiary education, not only within the framework of combined, but, to an increasingly larger extent, also of full time study modes. The present study reflects the attitudes of university students to e-learning within the course of their studies and presents partial results of an investigation, carried out between the years 2007 and 2011.

Klasifikace

  • Druh

    Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    48-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Základní informace

Druh výsledku

Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

Jx

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2012