TYPOLOGIE STUDENTŮ DLE ZÁJMU O VZDĚLÁVÁNÍ REALIZOVANÉ FORMOU E-LEARNINGU ANEB: JE E-LEARNING VHODNÝ PRO KAŽDÉHO?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139332" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139332 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TYPOLOGIE STUDENTŮ DLE ZÁJMU O VZDĚLÁVÁNÍ REALIZOVANÉ FORMOU E-LEARNINGU ANEB: JE E-LEARNING VHODNÝ PRO KAŽDÉHO?
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning je integrální součástí moderního vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplývá řada problémů, které je žádoucízkoumat a řešit. Článek reflektuje postoje studentů vysokých škol k e-learningu v rámci realizace jejich studia a představuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které probíhalo v roce 2012. Cílem bylo zjistit preference a názory studentů na formu, uspořádání a jednotlivé nástroje či prvky e-learningu pomocí výzkumného dotazníku.
Název v anglickém jazyce
TYPOLOGY OF STUDENTS ACCORDING TO THEIR LEVEL OF INTEREST IN THE EDUCATION THROUGH E-LEARNING: IS E-LEARNING SUITABLE FOR EVERYONE?
Popis výsledku anglicky
E-learning is an integral part of modern tertiary education, not only in combined study modes, but increasingly also within the framework of full-time ones. Along with its deployment on a large scale, new problems have arisen that shall be treated, investigated and solved. The present article reflects the attitudes of university students to e-learning implemented within the course of their studies, and submits partial results of an investigation, which took place in 2012. The aim of the latter was to determine students' opinions and preferences with respect to the form, the arrangement, and the individual instruments or elements of e-learning through a research questionnaire.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
651-658
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—