Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning and its perception by university students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149030" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://jesp.upg-ploiesti.ro/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=20:journal-vol-iv-lxvi-no-12014&Itemid=16" target="_blank" >http://jesp.upg-ploiesti.ro/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=20:journal-vol-iv-lxvi-no-12014&Itemid=16</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning and its perception by university students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At present, the use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace. Information and communication technologies bring many positive effects which appropriately complement and support the processof education. The present study reflects the attitudes of university students toward e-learning within their course of study, and submits partial results of the research investigation implemented throughout the years 2008 to 2012. Selected outputs of theresearch, focused primarily on the assessment of the level of students' satisfaction with the organization of teaching through e-learning, and on the identification of the elements of electronic study materials preferred by the students, are the subjectof this study.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning and its perception by university students

  • Popis výsledku anglicky

    At present, the use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace. Information and communication technologies bring many positive effects which appropriately complement and support the processof education. The present study reflects the attitudes of university students toward e-learning within their course of study, and submits partial results of the research investigation implemented throughout the years 2008 to 2012. Selected outputs of theresearch, focused primarily on the assessment of the level of students' satisfaction with the organization of teaching through e-learning, and on the identification of the elements of electronic study materials preferred by the students, are the subjectof this study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Educational Sciences & Psychology

  • ISSN

    2247-6377

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    43-52

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus