E-learning and its perception by university students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149030" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149030 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://jesp.upg-ploiesti.ro/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=20:journal-vol-iv-lxvi-no-12014&Itemid=16" target="_blank" >http://jesp.upg-ploiesti.ro/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=20:journal-vol-iv-lxvi-no-12014&Itemid=16</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
E-learning and its perception by university students
Popis výsledku v původním jazyce
At present, the use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace. Information and communication technologies bring many positive effects which appropriately complement and support the processof education. The present study reflects the attitudes of university students toward e-learning within their course of study, and submits partial results of the research investigation implemented throughout the years 2008 to 2012. Selected outputs of theresearch, focused primarily on the assessment of the level of students' satisfaction with the organization of teaching through e-learning, and on the identification of the elements of electronic study materials preferred by the students, are the subjectof this study.
Název v anglickém jazyce
E-learning and its perception by university students
Popis výsledku anglicky
At present, the use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace. Information and communication technologies bring many positive effects which appropriately complement and support the processof education. The present study reflects the attitudes of university students toward e-learning within their course of study, and submits partial results of the research investigation implemented throughout the years 2008 to 2012. Selected outputs of theresearch, focused primarily on the assessment of the level of students' satisfaction with the organization of teaching through e-learning, and on the identification of the elements of electronic study materials preferred by the students, are the subjectof this study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Educational Sciences & Psychology
ISSN
2247-6377
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
RO - Rumunsko
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
43-52
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—