Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pozice environmentální výchovy v současném vzdělávání učitelů v kontextu s preprimárním a primárním vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139362" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139362 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pozice environmentální výchovy v současném vzdělávání učitelů v kontextu s preprimárním a primárním vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koncepce předškolního a školního vzdělávání se soustřeďuje na zvládnutí základních kompetencí předškolního věku. Děti se učí základy pro jejich celoživotní vzdělávání. Hlavním úkolem environmentálního vzdělávání je vytvořit základní znalosti o okolním světě, o vlivu lidí na životní prostředí a vytvořit základy pro odpovědný přístup budoucího dospělého člověka k životnímu prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Position of environmental education in contemporary teacher education in the context of pre-primary and primary education.

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of pre-school and school education is concentrated to master the basic competency of pre-school age children. Children can learn rudiments for their lifelong education. The main task of environmental education is to create elementary knownledge about the surrounding world, about the men's influence on environmental and to create the rudiments for responsible approach of future adult to environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Z zagadnień profesjonalizacji nauczycieli wczesnej edukacji w dobie zmian

  • ISBN

    978-83-62196-45-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    161-169

  • Název nakladatele

    libron

  • Místo vydání

    Kraków

  • Místo konání akce

    Kraków

  • Datum konání akce

    28. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku