Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel mateřské školy a jeho povědomí v oblasti tvořivé dramatiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139378" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139378 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel mateřské školy a jeho povědomí v oblasti tvořivé dramatiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tvořivá dramatika je dnes považována za běžnou součást edukačního procesu. Učitelé mateřských škol ji ale spíše zařazují s ohledem na své vědomosti, schopnosti a zájem o danou oblast. Autorka příspěvku v uvedeném kontextu seznamuje s výsledky sondy, jejímž cílem je zjistit, do jaké míry mají učitelé mateřských škol povědomí v oblasti tvořivé dramatiky a jejího uplatnění v procesu předškolního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Kindergarten teacher and his awareness of the creative drama

  • Popis výsledku anglicky

    Creative drama is nowadays considered a common part of the educational process. Despite this nursery school teachers rather use it only according to their knowledge, skills and interest in the field. In that context the author's contribution introduces the results of a probe, which aims to determine the extent to which kindergarten teachers are aware of creative drama and its application in the process of pre-school education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    473-487

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku