Nové přístupy k výuce počítačové grafiky na Pedagogické fakultě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139406" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139406 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové přístupy k výuce počítačové grafiky na Pedagogické fakultě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o nových přístupech k výuce počítačové grafiky pro netechnické obory na pedagogické fakultě UP v Olomouci. Obsah se opírá o řešení projektu FRVŠ, jehož hlavním cílem byla modernizace výuky a doplnění potřebného programového vybavení.
Název v anglickém jazyce
New approaches to teaching computer graphics on faculty of education
Popis výsledku anglicky
The paper discusses about new approaches to teaching computer graphics for non-technical fields at teacher training college. The content is based on the FRVŠ project, whose main objective was the modernization of teaching and getting the necessary software.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové technologie ve výuce
ISBN
978-80-210-5942-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
19-21
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
15. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—