Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritická analýza a diskuze průběžných výsledků výzkumu školní zralosti a připravenosti II.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139426" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritická analýza a diskuze průběžných výsledků výzkumu školní zralosti a připravenosti II.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci workshopu byly projednávány a diskutovány dílčí výsledky výzkumu školní zralosti a připravenosti se členy týmu, členy Katedry psychologie a patopsychologie, dále pak se statističkou dr. Krškovou a také s doktorandy Katedry psychologie a patopsychologie. Tématicky byl workshop zaměřen především na terminologickou správnost, dílčí pracovní postupy a návrhy při tvorbě monografie (především teoretické části) a dále pak na průběžné hodnocení získaných výzkumných dat a možnosti jejich psychogické interpretace.

  • Název v anglickém jazyce

    Critical analysis and discussion of interim research results of school readiness II.

  • Popis výsledku anglicky

    As part of the workshop were discussed the research results of the school readiness and preparedness with team members, members of the Department of Psychology and psychopathology, as well as the statistic dr. Kršková and also with the PhD students. Thematically, the workshop focused mainly on terminological correctness, partial workflows and proposals for creation of a monograph (mainly its theoretical part) and then to the evaluation of obtained research data and the possibilities of their psychological interpretation.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    15

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce