Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritická analýza a diskuze závěrečných výsledků výzkumu školní zralosti a připravenosti I.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139428" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139428 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritická analýza a diskuze závěrečných výsledků výzkumu školní zralosti a připravenosti I.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci workshopu byly projednávány a diskutovány závěrečné výsledky výzkumu školní zralosti a připravenosti se členy týmu, členy Katedry psychologie a patopsychologie a Katedry primární a preprimární pedagogiky, kolegy ze Slovenska (Katedra psychologie,Univerzita Banská Bystrica), dále pak se statističkou dr. Krškovou a rovněž i s doktorandy Katedry psychologie a patopsychologie. Tématicky byl workshop zaměřen především na závěrečnou psychologickou a pedagogickou interpretaci získaných dat.

  • Název v anglickém jazyce

    Critical analysis and discussion of the final results of the research of the school readiness and preparedness I.

  • Popis výsledku anglicky

    As part of the workshop were discussed the final research results of the school readiness and preparedness with team members, members of the Department of Psychology and psychopathology and Department of Pre-primary and primary pedagogy, colleagues fromSlovak republic (Department os Psychology, University of Banska Bystrica) as well as the statistic dr. Kršková, and also with the PhD students. Thematically, the workshop focused mainly on the final psychological and pedagogical interpretation of the research data.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    20

  • Počet zahraničních účastníků

    4

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce