Sebereflexe studentů v učitelské praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139615" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139615 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15410/12:33146832
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebereflexe studentů v učitelské praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá analýzou sebereflexí studentů Pedagogické fakulty Univerzity Palackého, kteří absolvovali průběžnou učitelskou praxi ve školním roce 2010/2011. Příspěvek seznamuje čtenáře se základními pojmy v kontextu zvoleného tématu (pregraduální příprava, pedagogická praxe, sebereflexe aj.) a podrobněji představuje úkoly, cíle a význam učitelské praxe.
Název v anglickém jazyce
Students' self-reflection in the pedagogical practice
Popis výsledku anglicky
The article analyses the self-reflection of the students of Pedagogical faculty Palacký University who undergone continuous teaching experience in 2010/2011. The paper introduces the basic concepts (teacher training programme, pedagogical practice, self-reflection) and explains the relevance, targets and tasks of pedagogical practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
21-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—