Teacher's versus learner's roles
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139621" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139621 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher's versus learner's roles
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes the roles of teachers and learners in the educational process. It introduces a basic terminology, presents teacher's and learner's roles, competences in the educational process as well as some other factors which influence their roles.
Název v anglickém jazyce
Teacher's versus learner's roles
Popis výsledku anglicky
The article describes the roles of teachers and learners in the educational process. It introduces a basic terminology, presents teacher's and learner's roles, competences in the educational process as well as some other factors which influence their roles.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quo vadis vysokoškolská pedagogika - Vysokoškolský učiteľ
ISBN
978-80-8105-453-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
62-69
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
31. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—