Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher's versus learner's roles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139621" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139621 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teacher's versus learner's roles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes the roles of teachers and learners in the educational process. It introduces a basic terminology, presents teacher's and learner's roles, competences in the educational process as well as some other factors which influence their roles.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's versus learner's roles

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the roles of teachers and learners in the educational process. It introduces a basic terminology, presents teacher's and learner's roles, competences in the educational process as well as some other factors which influence their roles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Quo vadis vysokoškolská pedagogika - Vysokoškolský učiteľ

  • ISBN

    978-80-8105-453-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    62-69

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    31. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku