Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Recepce poezie u žáků střední školy odborného typu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139733" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139733 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Recepce poezie u žáků střední školy odborného typu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje problematice recepce poezie u žáků SŠ, téma je nahlíženo jako z obecné roviny, tak na základě případové studie, která byla realizována v rámci výzkumu žákovské recepce poezie.

  • Název v anglickém jazyce

    Reception of poetry by students on technical high school

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter describes the topic reception of poetry by high school students in general and on example of case study as well. This case study was realized during the research of reception of poetry by high school students.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Čtenářská gramotnost a podpora jejího rozvoje ve škole

  • ISBN

    978-80-7290-579-9

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    177-205

  • Počet stran knihy

    212

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly