Školy na cestě ke kvalitě : Systém podpory autoevaluace škol v ČR [online]
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139735" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139735 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/12:10123779
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školy na cestě ke kvalitě : Systém podpory autoevaluace škol v ČR [online]
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace představuje systém výstupů národního projektu Cesta ke kvalitě. Ten byl realizován v České republice v období květen 2009 až duben 2012. Cílem publikace je představit komplexní systém podpory škol v oblasti vlastního hodnocení, jak byl vytvořena pilotně ověřen v projektu Cesta ke kvalitě. Tento systém tvoří čtyři hlavní pilíře - 1) nabídka třiceti ověřených evaluačních nástrojů včetně SW podpory sběru a vyhodnocování dat, 2) odpilotované aktivity vzájemného učení škol jako jsou workshopy, vzájemné návštěvy škol, peer review, ale i publikované příklady inspirativní praxe, 3) proškolení, zacvičení a pomoc poskytnout připraveni terénní poradci převážně z řad zkušených ředitelů škol, 4) dvakrát pilotovaný program systematického vzdělávání Koordinátor autoevaluace.
Název v anglickém jazyce
Schools on the Road to Quality : School self-evaluation support system in the CR
Popis výsledku anglicky
A publication by a team of authors from the project management team and closest associates from the academic environment is primarily intended for the professional community. The publication summarizes all the major outcomes of the project, presented asan integrated system of support for school self-evaluation in the Czech Republic provided by the project Road to Quality Improvement and supported by a strong theoretical and empirical basis of the topic. We believe that the publication will also draw attention of demanding readers from among headmasters and teachers of elementary and secondary schools. Its concise format presents all 30 evaluation instruments that were created under the project, referenced are publications and outputs in electronic form devoted specially to the possibilities of mutual learning schools. The publication may be a good teaching tool in the preparation of school managers.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87652-47-3
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—