Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Autoevaluace v praxi českých škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139351 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Autoevaluace v praxi českých škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace shrnuje výsledky aktivity "Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality" realizované v rámci projektu "AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě" (2009-2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace). V poslední, nejobsažnější části publikace je představeno pět konkrétních příkladů z pr

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation in the practise of Czech schools

  • Popis výsledku anglicky

    The publication summarizes the results of sub-activity "Creating a categorized database of examples of electronic quality management" of the project "Self-evaluation - SELF-EVALUATION - Creation of the system and support for schools in the self-evaluation field " (2009-2012). It brings new knowledge about the phenomenon of self-evaluation as it shows how the self-evaluation is actually being implemented in the Czech school practices. In the theoretical part of the book the self-evaluation is set into the context of other processes supporting quality, the implementation of self-evaluation process is explained as an integral part of the quality care of school. Further the phase and technology of self-evaluation is described. In the following part of thepublication the self-evaluation is seen as a specific process of change management. The empirical evidence of the including self-evaluation processes into the work of Czech schools is presented according to the structure of basic change m

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87652-46-6

  • Počet stran knihy

    235

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy