Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062412" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak posílit profesní dovednosti učitelů a jejich zodpovědnost za výsledky vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace shrnuje výsledky aktivity ?Vytvoření kategorizované elektronické databáze příkladů řízení kvality? realizované v rámci projektu ?AUTOEVALUACE ? Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě? (2009?2012). Přináší nové poznatky o fenoménu autoevaluace tím, že ukazuje, jak je autoevaluace v české školní praxi skutečně realizována. V teoretickém úvodu publikace je autoevaluace zasazena do kontextu dalších procesů podporujících kvalitu, realizace autoevaluačních procesů je vysvětlena jako nedílná součást péče o kvalitu školy. Následně jsou popsány fáze a technologie autoevaluace. V další části publikace je na autoevaluaci nahlíženo jako na specifický proces řízení změny. Empirické poznatky o začleňování autoevaluačních procesů do práce českých škol jsou následně prezentovány podle struktury základních fází řízení změny (iniciace, implementace, inkorporace).

  • Název v anglickém jazyce

    How to fortify teachers´ professional skills and their responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    The publication summarizes the results of sub-activity "Creating a categorized database of examples of electronic quality management" of the project "Self-evaluation - SELF-EVALUATION ? Creation of the system and support for schools in the self-evaluation field " (2009-2012). It brings new knowledge about the phenomenon of self-evaluation as it shows how the self-evaluation is actually being implemented in the Czech school practices. In the theoretical part of the book the self-evaluation is set into the context of other processes supporting quality, the implementation of self-evaluation process is explained as an integral part of the quality care of school. Further the phase and technology of self-evaluation is described. In the following part of thepublication the self-evaluation is seen as a specific process of change management.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Autoevaluace v praxi českých škol

  • ISBN

    9788087652466

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    111-135

  • Počet stran knihy

    235

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly