Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky Univerzity Palackého v Olomouci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140204" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140204 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Terminologická gramotnost studentů speciální pedagogiky Univerzity Palackého v Olomouci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S ohledem na aktuální potřeby speciální pedagogiky v oblasti vysokoškolské přípravy budoucích speciálních pedagogů byl koncipován výzkum, jehož výsledky prezentuje tento příspěvek. Koncepce našeho výzkumu reflektuje současný stav terminologické diverzityve speciálněpedagogické sféře. Základním ideovým pilířem výzkumného šetření bylo posílit kompetence studentů speciální pedagogiky v terminologické oblasti. Jedním z dílčích záměrů našeho šetření bylo rozšíření terminologických kompetencí studentů speciální pedagogiky o anglickou a německou dimenzi. Klíčovým pilířem příspěvku je prezentace výsledků kvantitativně orientovaného šetření s cílem zmapovat a evaluovat současnou úroveň terminologické gramotnosti studentů speciální pedagogiky na Ústavu speciálněpedagogických studií (PdF UP v Olomouci) a to ve fázi, kdy by měli disponovat základním penzem speciálněpedagogických poznatků, respektive bazální terminologickou gramotností uplatnitelnou v rámci své vlastní speciálněpedagogické special

  • Název v anglickém jazyce

    Terminological literacy of students of special education at Palacky Univesity in Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents results of research that has been conceived with regard to the current needs of special education in the academic preparation of specialeducators. The concept of our research reflects the current state of the terminological diversity in special educational sphere. The main ideological pillar of the research was to strengthen the competence of the terminology of special education students. A key pillar of the paper is to present results quantitatively oriented survey, which evaluated the current level of literacy terminology of special education students at the Institute of Special Education Studies (PdF UP Olomouc). Our goal was to optimize and streamline the preparation of special educators. The research was designed as a broad - aspect involves students and teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nowe tendencje w pedagogice specjalnej - wykladnia teoretyczna i empiryczna

  • ISBN

    978-83-63268-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    65-79

  • Název nakladatele

    Uniwersytet slaski, wydawnictwo gnome

  • Místo vydání

    Katowice

  • Místo konání akce

    Ustroň, Polsko

  • Datum konání akce

    16. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku