Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Research on ICT Competencies of Mother Tongue Teachers in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140434" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140434 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research on ICT Competencies of Mother Tongue Teachers in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This report deals with specific parts of research realized within the framework of the PhD thesis "ICT competencies of mother tongue teachers in the Czech Republic and Great Britain". It proceeds from the outcomes of the first pre-research, in which questionnaire method, observation and interview were verified, and provides description of recent state of ICT competencies of mother tongue teachers and their attitudes towards ICT in chosen regions of Czech Republic. It shortly describes also the ongoing survey, which is based on semantic differential method.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on ICT Competencies of Mother Tongue Teachers in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This report deals with specific parts of research realized within the framework of the PhD thesis "ICT competencies of mother tongue teachers in the Czech Republic and Great Britain". It proceeds from the outcomes of the first pre-research, in which questionnaire method, observation and interview were verified, and provides description of recent state of ICT competencies of mother tongue teachers and their attitudes towards ICT in chosen regions of Czech Republic. It shortly describes also the ongoing survey, which is based on semantic differential method.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    LICE-2012 Proceedings

  • ISBN

    978-1-908320-09-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    255-260

  • Název nakladatele

    Infonomics Society

  • Místo vydání

    London, UK

  • Místo konání akce

    London, United Kingdom

  • Datum konání akce

    19. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku