Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140436" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140436 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou užití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce netechnických předmětů. Stručně charakterizuje některá úskalí, která s sebou ICT přinášejí (nejen) do hodin mateřského jazyka, ale zároveň se snaží poukázat takéna kladné stránky procesu. Vše je doplněno reálnými výpověďmi českých učitelů, které byly získány v jednom z předvýzkumů. Kromě toho představuje metodu sémantického diferenciálu aplikovanou v probíhajícím grantovém projektu Implementace ICT do výuky mateřského jazyka (IGA UP PdF_2012_032), avšak zatím bez konkrétních výsledků, které budou k dispozici až po oficiálním ukončení projektu v březnu 2013.

  • Název v anglickém jazyce

    MOTHER TONGUE TEACHER AND ICT - A PROBLEM?

  • Popis výsledku anglicky

    This report focuses on the usage of Information and Communication Technologies (ICT) in non-technical subject lessons. It briefly summarizes some of the difficulties, which can occur in connection with ICT use (not only) in the mother tongue lessons, butit also tries to show the positive aspects of this process. All is supported by real statements of Czech teachers, which were gained in one of the pre-researches. Besides that, we introduce the semantic differential method applied in the ongoing grant project Implementation of ICT into the mother tongue teaching (IGA UP PdF_2012_023), however, without the concrete results, which will be available after the official end of the project in March 2013.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    GRANT Journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    41-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus