UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140436" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140436 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
UČITEL MATEŘSKÉHO JAZYKA A ICT - PROBLÉM?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou užití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve výuce netechnických předmětů. Stručně charakterizuje některá úskalí, která s sebou ICT přinášejí (nejen) do hodin mateřského jazyka, ale zároveň se snaží poukázat takéna kladné stránky procesu. Vše je doplněno reálnými výpověďmi českých učitelů, které byly získány v jednom z předvýzkumů. Kromě toho představuje metodu sémantického diferenciálu aplikovanou v probíhajícím grantovém projektu Implementace ICT do výuky mateřského jazyka (IGA UP PdF_2012_032), avšak zatím bez konkrétních výsledků, které budou k dispozici až po oficiálním ukončení projektu v březnu 2013.
Název v anglickém jazyce
MOTHER TONGUE TEACHER AND ICT - A PROBLEM?
Popis výsledku anglicky
This report focuses on the usage of Information and Communication Technologies (ICT) in non-technical subject lessons. It briefly summarizes some of the difficulties, which can occur in connection with ICT use (not only) in the mother tongue lessons, butit also tries to show the positive aspects of this process. All is supported by real statements of Czech teachers, which were gained in one of the pre-researches. Besides that, we introduce the semantic differential method applied in the ongoing grant project Implementation of ICT into the mother tongue teaching (IGA UP PdF_2012_023), however, without the concrete results, which will be available after the official end of the project in March 2013.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
GRANT Journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
41-44
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—