Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktivity studentů jako nástroj zkvalitnění výuky předmětu Úvod do studia a vědecké práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141020" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktivity studentů jako nástroj zkvalitnění výuky předmětu Úvod do studia a vědecké práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na inovaci předmětu Úvod do studia a vědecké práce, kde je hlavním realizátorem učitel, který žáky seznamuje se základy studia a vědecké práce, její metodologií, výzkumnými metodami, fázemi řešení výzkumných problémů. Studenty aktivně zapojuje do výuky a učí je vyhodnocování výzkumu, jehož dílčí výsledky jsou zahrnuty v příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    Student activity as a tool to improve the quality of the course Introduction to the study and scientific work

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on innovation Introduction to the study and scientific work, where the main implementer teacher who introduces students to the basics of study and scientific work, its methodology, research methods, phases of solving research problems. Students are actively involved in teaching and learning, the evaluation of research, the partial results are included in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Roly vysokoškolského učiteĺa v procese vzdelávania

  • ISBN

    978-80-8105-373-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    240-247

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    8. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku