Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití tvořivé dramatiky v rozvoji klíčových kompetencí dítěte předškolního věku z pohledu studentů oboru UMŠ PdF UP Olomouc

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142987" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33142987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití tvořivé dramatiky v rozvoji klíčových kompetencí dítěte předškolního věku z pohledu studentů oboru UMŠ PdF UP Olomouc

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka v příspěvku poukazuje na místo tvořivé dramatiky ve vysokoškolské přípravě studentů oboru Učitelství pro mateřské školy a seznamuje s dílčími výsledky pedagogické sondy, která se zabývá zjištěním teoretické připravenosti studentů oboru Učitelstvípro mateřské školy aplikovat tvořivou dramatiku v rámci praxe v kontextu současného kurikula. Příspěvek vznikl v rámci pilotáže autorky k disertační práci: Učitelovo pojetí tvořivé dramatiky v podmínkách současné mateřské školy.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of creative drama in development of key competencies of a pre-school child from the point of view of teaching for nursery school Faculty of Education Palacký Univerzity Olomouc students

  • Popis výsledku anglicky

    The author of this article shows the place of creative drama in university preparation of students of the subject Teaching for nursery school and presents partial results of a pedagogical research which focused on the theoretical preparedness of studentsof the subject Teaching for nursery school to implement creative drama in the praxis of current curriculum. The article has been written in the frame of preparation for a dissertation named: Teacher's conception of creative drama in the conditions of contemporary nursery school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství VIII

  • ISBN

    978-80-244-3374-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    291-301

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku