Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohled učitelů na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143101" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohled učitelů na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Čtenářská gramotnost je důležitou výbavou osobnosti člověka, protože je považována za předpoklad rozvoje dalšího vzdělání a úspěšného zapojení jedince do společnosti. Škola je institucí, která se významně podílí na rozvoji čtenářské gramotnosti dětské populace a učitel má v tomto procesu důležitou úlohu. V článku představujeme výsledky výzkumu, které přináší informace o tom, jakým způsobem učitelé pomáhají žákům tuto důležitou kompetenci ovládnout.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher's point of view on development in reading literacy amongst primary school pupils

  • Popis výsledku anglicky

    Reading literacy is an important human personality skill, because it is considered to be a presumption in the development of further education and successful participation of an individual in society. School is an institution which significantly contributes to the development of reading literacy and teacher has an important role in this process. In this article we present the results of a research which provides information on how the teachers help pupils to manage this important competence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské pedagogické fórum 2012 - Pedagogicko-psychologické aspekty výuky

  • ISBN

    978-80-905243-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    71-76

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku