The role of speech-language therapists in modern diferential diagnostics of nonverbal communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143482" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143482 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The role of speech-language therapists in modern diferential diagnostics of nonverbal communication
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution focuses on selected aspects of speech and language differential diagnostics of nonverbal communication and deals with e.g. nonverbal speech and the language symptoms in autistic spectrum disorders. It emphasises the importance of speechand language therapist in the process of assessing nonverbal communication and introduces some partial results of researches conducted at the Department of Communication and Sensory Disorders of the Institute of Education at Palacký University in Olomouc, Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
The role of speech-language therapists in modern diferential diagnostics of nonverbal communication
Popis výsledku anglicky
The contribution focuses on selected aspects of speech and language differential diagnostics of nonverbal communication and deals with e.g. nonverbal speech and the language symptoms in autistic spectrum disorders. It emphasises the importance of speechand language therapist in the process of assessing nonverbal communication and introduces some partial results of researches conducted at the Department of Communication and Sensory Disorders of the Institute of Education at Palacký University in Olomouc, Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nowe tendencje w pedagogice specjalnej - wykładnia teoretyczna i empiryczna
ISBN
978-83-63268-14-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
210-216
Název nakladatele
GNOME
Místo vydání
Katowice
Místo konání akce
Ustroň
Datum konání akce
16. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—