Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role pedagogického pracovníka v českém školství ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33144125" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33144125 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fpv.uniza.sk/actahumanica/aktuality.html" target="_blank" >http://www.fpv.uniza.sk/actahumanica/aktuality.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role pedagogického pracovníka v českém školství ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přináší legislativní exkurz do role pedagogického pracovníka v českém školství ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných, integrovaných do běžného školního prostředí s ohledme na právní rámec možností, jež jim poskytuje především zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním , vyšším odborném a jiném vzdlěávání - školský zákon a zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících v návaznosti na obecná ustanovení lidsko-právních dokumentů deklarujících právo na vzdělání.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of pedagogical worker in Czech education system in relation to the education of children, pupils and students with special educational needs and to the gifted children, pupils and students

  • Popis výsledku anglicky

    This article provides a legislation excursion into the role of teachers in the Czech education system in relation to the education of children, pupils and students with special educational needs and gifted children, pupils and students integrated into the normal school environment with regard to the legal framework of the opportunities provided mainly by the Education Act and Act on Educational Staff following the general provision of the human right documents declaring right to education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Humanica

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2a

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    43-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus