Role pedagogického pracovníka v českém školství ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33144125" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33144125 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fpv.uniza.sk/actahumanica/aktuality.html" target="_blank" >http://www.fpv.uniza.sk/actahumanica/aktuality.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role pedagogického pracovníka v českém školství ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší legislativní exkurz do role pedagogického pracovníka v českém školství ve vztahu ke vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných, integrovaných do běžného školního prostředí s ohledme na právní rámec možností, jež jim poskytuje především zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním , vyšším odborném a jiném vzdlěávání - školský zákon a zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících v návaznosti na obecná ustanovení lidsko-právních dokumentů deklarujících právo na vzdělání.
Název v anglickém jazyce
Role of pedagogical worker in Czech education system in relation to the education of children, pupils and students with special educational needs and to the gifted children, pupils and students
Popis výsledku anglicky
This article provides a legislation excursion into the role of teachers in the Czech education system in relation to the education of children, pupils and students with special educational needs and gifted children, pupils and students integrated into the normal school environment with regard to the legal framework of the opportunities provided mainly by the Education Act and Act on Educational Staff following the general provision of the human right documents declaring right to education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
2a
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
43-47
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—