Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv pracovníků školských poradenských zařízení na možnosti inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se specifickými potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146633" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146633 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv pracovníků školských poradenských zařízení na možnosti inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se specifickými potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školská poradenská zařízení jsou důležitou součástí při inkluzivním vzdělávání dětí, žáků a studentů se specifickými potřebami. Možnosti jejich intervence jsou ukotveny v našem právním řádu - ve vztahu ke speciálním vzdělávacím potřebám dětí, žáků a studentů podávají zprávy z vyšetření, posouzení, vyjádření, doporučení, apod. Otázkou je, jakou právní hodnotu mají tyto informace v praxi. Cílem je vymezit pravomoci a postavení školských poradenských zařízení a jejich pracovníků v ČR. Úzce bude vymezena problematika přidělování asistenta pedagoga v jednotlivých krajích, možnosti spolupráce mezi školou, krajským úřadem, rodinou a školským poradenským zařízením. Cílem je poukázat na "nerovnoměrné" možnosti získání asistenta pedagoga v krajích. Zmíněna budeproblematika pracovního zázemí školských poradenských zařízení - dostupnost materiálního vybavení. Dále také problematika rozložení přímé a nepřímé pracovní doby (doba trvání intervence a doba její přípravy a závěrů). Výše uvedená problem

  • Název v anglickém jazyce

    The effect of education counseling institutes on the possibility of inclusive education of children, pupils and students with special needs

  • Popis výsledku anglicky

    The education counseling institutes are important parts in inclusive education of children, pupils and students with special needs. Our legislation contains possibilities of their intervention - in relation to special needs of these children, pupils andstudents and the institutes provide information of their examination, assess children, make statements, recommendations, etc. The question is what the legal value of this information in practice is. The aim is to define the powers and the position of education counseling institutes and their employees in the Czech Republic. There will be defined the issues of assigning the pedagogical assistant in particular regions, then the possibilities of cooperation between school, district council, family and education counseling institute. The aim is to point to unequal possibilities of assigning the pedagogical assistant in regions. The issue of working facility in education counseling institutes - availability of material equipment - will be me

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    464-469

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku