Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trendy v profesní orientaci a poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a zahraničí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046014" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trendy v profesní orientaci a poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a zahraničí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Při výběru učebního či studijního oboru a volbě budoucího povolání potřebují žáci základních a středních škol často pomoc. Tu jim mohou poskytnout někteří poradenští pracovníci na školách, poradenská zařízení (PPP, SPC) či Informační a poradenská střediska při úřadech práce. V zahraničí existují rovněž možnosti poradenství a asistence pomáhající žákům v této oblasti, v Rakousku se jedná o clearing či asistenci při profesním vzdělávání, v Německu existují integrativní odborné služby (Integrationsfachdienste). Tento text uvádí dílčí výsledky výzkumných šetření v daných zemích.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in Vocational Counselling in the Czech Republic and Abroad

  • Popis výsledku anglicky

    In the process of choosing the field of study and the future occupation the pupils on primary and secondary schools need often a help. This kind of help the consulting workers at schools, consulting facilities (pedagogic-psychological conculting facility, special educational counselling centre) or centres for information and consulting working in labour market offices can offer. In foreign countries there are also possibilities of counselling and assistance helping pupils in this area, we can find clearing or assistance for vocational education in Austria, there are intergative special services (Integrationsfachdienste) in Germany. In this text there are results from researches in these three countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    15. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku