Trendy v profesní orientaci a poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a zahraničí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046014" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trendy v profesní orientaci a poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice a zahraničí
Popis výsledku v původním jazyce
Při výběru učebního či studijního oboru a volbě budoucího povolání potřebují žáci základních a středních škol často pomoc. Tu jim mohou poskytnout někteří poradenští pracovníci na školách, poradenská zařízení (PPP, SPC) či Informační a poradenská střediska při úřadech práce. V zahraničí existují rovněž možnosti poradenství a asistence pomáhající žákům v této oblasti, v Rakousku se jedná o clearing či asistenci při profesním vzdělávání, v Německu existují integrativní odborné služby (Integrationsfachdienste). Tento text uvádí dílčí výsledky výzkumných šetření v daných zemích.
Název v anglickém jazyce
Trends in Vocational Counselling in the Czech Republic and Abroad
Popis výsledku anglicky
In the process of choosing the field of study and the future occupation the pupils on primary and secondary schools need often a help. This kind of help the consulting workers at schools, consulting facilities (pedagogic-psychological conculting facility, special educational counselling centre) or centres for information and consulting working in labour market offices can offer. In foreign countries there are also possibilities of counselling and assistance helping pupils in this area, we can find clearing or assistance for vocational education in Austria, there are intergative special services (Integrationsfachdienste) in Germany. In this text there are results from researches in these three countries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—