Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní poradenské pracoviště v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43899790" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43899790 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní poradenské pracoviště v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace uvádí čtenáře do současné praxe školního poradenského pracoviště. Představuje konkrétní pozice odborníků: školního psychologa, speciálního pedagoga a sociálního pedagoga působících na základních školách v České republice, kteří jsou jejich nezbytnou součástí, a podporou pro žáky, učitele a rodiče především v souvislosti s inkluzivním vzděláváním. Činnost každé pozice je přiblížena konkrétními případy z praxe. Knihu uzavírá kapitola o asistentovi pedagoga jako další, dnes již běžné, pozici působící na škole.

  • Název v anglickém jazyce

    School counselling centre in teaching practise

  • Popis výsledku anglicky

    The publication introduces readers to an overview of current school counselling practice in Czech Republic primary schools. It presents major staff of the school counselling centres: school psychologist, special educator and social educator, who provide important support for pupils, teachers and parents, mainly in the field of inclusive education practice. The description of each staff member position is supported by examples from school practice. The last chapter of the publication is dedicated to the position of education assistant, which remains to be regular member of every primary school in Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů