Školní poradenské pracoviště v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43899790" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43899790 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní poradenské pracoviště v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace uvádí čtenáře do současné praxe školního poradenského pracoviště. Představuje konkrétní pozice odborníků: školního psychologa, speciálního pedagoga a sociálního pedagoga působících na základních školách v České republice, kteří jsou jejich nezbytnou součástí, a podporou pro žáky, učitele a rodiče především v souvislosti s inkluzivním vzděláváním. Činnost každé pozice je přiblížena konkrétními případy z praxe. Knihu uzavírá kapitola o asistentovi pedagoga jako další, dnes již běžné, pozici působící na škole.
Název v anglickém jazyce
School counselling centre in teaching practise
Popis výsledku anglicky
The publication introduces readers to an overview of current school counselling practice in Czech Republic primary schools. It presents major staff of the school counselling centres: school psychologist, special educator and social educator, who provide important support for pupils, teachers and parents, mainly in the field of inclusive education practice. The description of each staff member position is supported by examples from school practice. The last chapter of the publication is dedicated to the position of education assistant, which remains to be regular member of every primary school in Czech Republic.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů