Výchovné poradenství na středních školách v kontextu současnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F16%3A39902582" target="_blank" >RIV/00216275:25210/16:39902582 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovné poradenství na středních školách v kontextu současnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Abstrakt: Publikace slouží k základní orientaci v oblasti školních poradenských služeb, které na základních a středních školách poskytují výchovní poradci, popř. tým poradenských pracovníků školního poradenského pracoviště. Text nabízí nejen stručný pohled do historie školního poradenství, ale přibližuje specifika poradenského procesu, osobnost poradce i žáka jako klienta, přináší pohled do poradenských systémů v zahraničí a popisuje současnou realitu práce výchovných poradců v České republice prostřednictvím výsledků výzkumného šetření, které bylo realizováno v roce 2011-2014 na 66 středních školách v ČR. Kniha je určena studentům pedagogických oborů, ale i současným i budoucím výchovným poradcům, kteří chtějí získat základní a ucelené informace o poradenství ve školách.
Název v anglickém jazyce
THE SCHOOL COUNSELLING AT HIGH SCHOOLS IN THE CONTEXT OF THE PRESENT
Popis výsledku anglicky
The publication serves for basic orientation in the field of school counselling services at primary and high schools provide school counsellors and professional staff of the school counselling center. Text content is a history of school counselling, counselling process specifics, the personality of the counsellor and the student as a client, school counsellor systems abroad, the current reality of the work of school counsellors in the Czech Republic through the results of the research, which was implemented in 2011-2014 to 66 high schools in the Czech Republic The book is intended for students of educational fields, as well as current and future school counsellors who want to acquire basic and comprehensive information on counselling in schools.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7395-991-3
Počet stran knihy
248
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Kód UT WoS knihy
—