Role Studentských poradců v kontextu soudobého rozvoje vysokoškolského poradenství v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00053332" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00053332 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role Studentských poradců v kontextu soudobého rozvoje vysokoškolského poradenství v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
V této studii je analyzován ojedinělý projekt z oblasti vysokoškolského poradenství ? projekt Studentských poradců ? a to s ohledem na současný kontext rozvoje vysokoškolského poradenství. Analýza činnosti studentských poradců, kteří fungují při Poradenském centru Masarykovy univerzity v Brně, slouží k odpovědi na otázku, jakou roli hrají a do budoucna by mohli hrát Studentští poradci v rámci služeb vysokoškolského poradenství v ČR.
Název v anglickém jazyce
Role of the Student counsellors in the current context of development of university counselling
Popis výsledku anglicky
There is a unique project analyzed in this study. This project is connected to the field of university counselling - a project of Student counsellors - with regard to the current context of development of university counselling. The analysis of activities of student counsellors who operate on behalf of counselling centre at Masaryk University leads us to the reply to a question. The question deals with the role Student counsellors play/could play in the range of university counselling sevices in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Zpravodaj pedagogicko-psychologické poradenství
ISSN
1214-7230
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
31-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—