Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33149558" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33149558 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace "Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání" je výsledkem práce autorského týmu Ústavu speciálněpedagogických studií na Pedagogické fakultě v Olomouci. Publikace reflektuje potřebu podpory edukace jedinců se zrakovým postižením všech věkových kategorií. Hlavní myšlenka vychází z akceptace práva osob se zdravotním postižením na vzdělávání. Kvalita vzdělávání a její podmínky jsou z hlediska individuality každého jedince specifické, vždy je třeba akceptovat jak rozsah edukace, tak také adekvátní přístupy nebo formy. Publikace a její obsah vychází z teorií vztahujících se ke vzdělávání osob s postižením, směřuje k popisu současného stavu s důrazem na kvalitu. Teoretické poznatky z oblasti kvality vzdělávání jsou doplněnyvýsledky výzkumných šetření realizovaných ve vztahu k tomuto tématu.
Název v anglickém jazyce
Education of individuals with visual impairments in the context of quality education
Popis výsledku anglicky
The publication "Education of individuals with visual impairments in the context of quality education" is the work of the team of authors of the Institute of Special Studies at the Faculty in Olomouc. The publication reflects the need to support the education of individuals with visual disabilities of all ages. The main idea is based on the acceptance of the rights of persons with disabilities to education. The quality of education and the conditions in terms of the specific individuality of each person, it is always necessary to accept both the scope of education, as well as adequate approaches or forms. Publications and its content is based on the theories related to the education of persons with disabilities, seeks to describe the current situationwith an emphasis on quality. Theoretical knowledge of the quality of education are supplemented by results of the researches carried out in relation to this topic.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-3262-5
Počet stran knihy
124
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—