Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33149558" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33149558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace "Edukace jedinců se zrakovým postižením v kontextu kvality vzdělávání" je výsledkem práce autorského týmu Ústavu speciálněpedagogických studií na Pedagogické fakultě v Olomouci. Publikace reflektuje potřebu podpory edukace jedinců se zrakovým postižením všech věkových kategorií. Hlavní myšlenka vychází z akceptace práva osob se zdravotním postižením na vzdělávání. Kvalita vzdělávání a její podmínky jsou z hlediska individuality každého jedince specifické, vždy je třeba akceptovat jak rozsah edukace, tak také adekvátní přístupy nebo formy. Publikace a její obsah vychází z teorií vztahujících se ke vzdělávání osob s postižením, směřuje k popisu současného stavu s důrazem na kvalitu. Teoretické poznatky z oblasti kvality vzdělávání jsou doplněnyvýsledky výzkumných šetření realizovaných ve vztahu k tomuto tématu.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of individuals with visual impairments in the context of quality education

  • Popis výsledku anglicky

    The publication "Education of individuals with visual impairments in the context of quality education" is the work of the team of authors of the Institute of Special Studies at the Faculty in Olomouc. The publication reflects the need to support the education of individuals with visual disabilities of all ages. The main idea is based on the acceptance of the rights of persons with disabilities to education. The quality of education and the conditions in terms of the specific individuality of each person, it is always necessary to accept both the scope of education, as well as adequate approaches or forms. Publications and its content is based on the theories related to the education of persons with disabilities, seeks to describe the current situationwith an emphasis on quality. Theoretical knowledge of the quality of education are supplemented by results of the researches carried out in relation to this topic.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3262-5

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy