Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Concepts of Theory and Philosophy of Education on Theoretical and Normative Discourses on Czech and Slovak Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33153142" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33153142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=OneClickSearch&qid=15&SID=W1aTk1igc24HNwEa3Y9&page=1&doc=3" target="_blank" >http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=OneClickSearch&qid=15&SID=W1aTk1igc24HNwEa3Y9&page=1&doc=3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Concepts of Theory and Philosophy of Education on Theoretical and Normative Discourses on Czech and Slovak Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This text has tried to describe and classify some basic terms of modern pedagogy such as education, educating and EDUKACE. We have analyzed the basic features of the theory of education according to its contentual focus. The second part of this chapter has dealt with the analysis and description of educational conceptions, models and theories on Czech and Slovak republic. We felt it vital to explain some of the criteria and contexts of models. Not only for the visible differences in the conception focusbut for obvious differences in content and methodics of the focus of particular models.

  • Název v anglickém jazyce

    Concepts of Theory and Philosophy of Education on Theoretical and Normative Discourses on Czech and Slovak Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This text has tried to describe and classify some basic terms of modern pedagogy such as education, educating and EDUKACE. We have analyzed the basic features of the theory of education according to its contentual focus. The second part of this chapter has dealt with the analysis and description of educational conceptions, models and theories on Czech and Slovak republic. We felt it vital to explain some of the criteria and contexts of models. Not only for the visible differences in the conception focusbut for obvious differences in content and methodics of the focus of particular models.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Prospecting Advanced Research in Health, Education and Social Sciences

  • ISBN

    978-606-591-239-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    72-79

  • Název nakladatele

    Editura Universitara Sibiu

  • Místo vydání

    Sibiu

  • Místo konání akce

    Sibiu, Romania

  • Datum konání akce

    3. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000315972900011