Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití edukativní a terapeuticko - formativní intervence v primární prevenci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33143237" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33143237 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití edukativní a terapeuticko - formativní intervence v primární prevenci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku budou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován na základních a středních školách. Výzkum se týkal drogové problematiky a jednotlivých závislostí. Mezi žáky a studenty byl distribuován dotazník, který sloužil jako podkladový materiál pro následné edukativně-formativní zážitkové lekce. Tyto zážitkové programy byly realizovány pro žáky 6.-9. tříd základních školách a pro studenty prvních ročníků středních škol, a to v rozsahu tří hodin. Hlavním tématem těchto lekcí byly opět závislosti a jejích podoby. Tato aktivní část byla vyhodnocena kvalitativní metodou. Při tvorbě samotných programů jsme vycházeli z prvků expresivních terapií, dramatické výchovy a zásad primární prevence.

  • Název v anglickém jazyce

    Use-Educational and Therapeuric Interventions in Primary Formative Prevention

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of research that was carried out in primary and secondary schools. Research concerning the drug problem and various addictions. Among the students received a questionnaire, which served as background material for subsequentEducationally-formative experiential lessons. These experiential programs were implemented for children 6 to 9 classes in primary schools and 1st year high school, within 3 hours. The main theme of these lessons were again dependent and its form. This active part was evaluated by qualitative methods. When creating the programs themselves, we drew on elements of expressive therapy, drama and principles of primary prevention.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rodina v II. deceniu 21. století

  • ISBN

    978-80-87306-13-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    217-224

  • Název nakladatele

    Educa Service

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    4. 12. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku