Styly učení žáků a jejich vliv na možnosti využití interaktivních didaktických prostředků ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144192" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144192 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Styly učení žáků a jejich vliv na možnosti využití interaktivních didaktických prostředků ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Navrhovaný projekt je zaměřen na zjištění jednotlivých prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky (interaktivní tabule apod.), a to na základě výzkumu zaměřeného na popis a analýzu jednotlivých fází takto koncipované výuky. Dále se zaměříme na problematiku stylů učení žáků ve vyučovacím procesu a jejich vliv na preferenci prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky. Výzkumné šetření bude realizováno na vybraných základních školách v Olomouckém kraji. Metodologicky se projekt bude opírat o výzkum orientovaný kvantitativně i kvalitativně.
Název v anglickém jazyce
Learning Styles of Students and their Influence on the Possibilities of Interactive Didactic Means in Teaching
Popis výsledku anglicky
The proposed project is focused on finding of particular elements of tuition structure supported by interactive didactic tools (interactive board, etc.) based on a research aimed at the discription and analysis of particular phases in such tuition. Thenwe will focus on the issue of students' learning styles within the educational process and their influence on preference of elements structure supported by interactive didactic tools. The research will be executed at chosen primary schools in the Olomoucregion. From the methodological point of view the research will be supported by a quantity and quality oriented research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Trendy ve vzdělávání 2013
ISBN
978-80-86768-52-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
592-594
Název nakladatele
Agentura Gevak
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
19. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—