Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Styly učení žáků a jejich vliv na možnosti využití interaktivních didaktických prostředků ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144192" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Styly učení žáků a jejich vliv na možnosti využití interaktivních didaktických prostředků ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Navrhovaný projekt je zaměřen na zjištění jednotlivých prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky (interaktivní tabule apod.), a to na základě výzkumu zaměřeného na popis a analýzu jednotlivých fází takto koncipované výuky. Dále se zaměříme na problematiku stylů učení žáků ve vyučovacím procesu a jejich vliv na preferenci prvků struktury výuky podpořené interaktivními didaktickými prostředky. Výzkumné šetření bude realizováno na vybraných základních školách v Olomouckém kraji. Metodologicky se projekt bude opírat o výzkum orientovaný kvantitativně i kvalitativně.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles of Students and their Influence on the Possibilities of Interactive Didactic Means in Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The proposed project is focused on finding of particular elements of tuition structure supported by interactive didactic tools (interactive board, etc.) based on a research aimed at the discription and analysis of particular phases in such tuition. Thenwe will focus on the issue of students' learning styles within the educational process and their influence on preference of elements structure supported by interactive didactic tools. The research will be executed at chosen primary schools in the Olomoucregion. From the methodological point of view the research will be supported by a quantity and quality oriented research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní konference Trendy ve vzdělávání 2013

  • ISBN

    978-80-86768-52-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    592-594

  • Název nakladatele

    Agentura Gevak

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    19. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku