Interaktivní tabule a možnosti jejího využití ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33149216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33149216 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interaktivní tabule a možnosti jejího využití ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na moderní formu výuky, aplikovanou pomocí interaktivní tabule. Interaktivní výuka studentů je novou, stále více se rozšiřující formou výuky, při níž se studenti seznamují se specifickými vyučovacími metodami, prostředky a pomůckami.Jedná se zejména o manipulaci s interaktivní tabulí a práci se speciálními počítačovými programy. Interaktivní výuka vytváří prostor pro motivaci, aktivní výuku i zábavu.
Název v anglickém jazyce
Interactive whiteboard and possibilities of its use in teaching
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on a modern way of teaching, applied with the help of board. Interactive tuition of students is a new, more and more wide-spread form of teaching through which students meet specific teahing methods, means and tools. We talk mainly about manipulation with interactive board and work with special computer programs. Interactive tuition creates space for motivation, active tuition and entertainment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Edukacja-Technika-Informatyka
ISSN
2080-9069
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
164-167
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—