Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Styly učení a interaktivita jako determinanty ovlivňující rozvoj žákovy osobnosti.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139086" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Styly učení a interaktivita jako determinanty ovlivňující rozvoj žákovy osobnosti.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou stylů učení žáků ve vyučovacím procesu, který je realizován pomocí moderních digitálních technologií. V příspěvku se zaměříme na definice a modely stylů učení, uvedeme dotazníky, které byly použity při zjišťování stylu učení žáka a na projevy IVH ve výuce. Poté se zaměříme na zkoumání stylů učení, fáze výuky a typy vyučovacích hodin. Na závěr uvedeme zamýšlený výzkum.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning styles of students and interaction as determinants affecting the development of a student's personality

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the issue of student's ways of learning in the teaching process that is realised through modern digital technologies. In this contribution we will focus on definitions and models of ways of learning, we will present questionnaires which have been used when finding out student's ways of learning and the influence of ILL (interactive learning lesson) in the tuition. Then we will focus on investigating student's ways of learning, the phases of tuition and the types of lessons. In conclusion we will present the intended research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z IX. ročníku konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    109-116

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku