Styly učení a interaktivita jako determinanty ovlivňující rozvoj žákovy osobnosti.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139086" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139086 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Styly učení a interaktivita jako determinanty ovlivňující rozvoj žákovy osobnosti.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou stylů učení žáků ve vyučovacím procesu, který je realizován pomocí moderních digitálních technologií. V příspěvku se zaměříme na definice a modely stylů učení, uvedeme dotazníky, které byly použity při zjišťování stylu učení žáka a na projevy IVH ve výuce. Poté se zaměříme na zkoumání stylů učení, fáze výuky a typy vyučovacích hodin. Na závěr uvedeme zamýšlený výzkum.
Název v anglickém jazyce
Learning styles of students and interaction as determinants affecting the development of a student's personality
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the issue of student's ways of learning in the teaching process that is realised through modern digital technologies. In this contribution we will focus on definitions and models of ways of learning, we will present questionnaires which have been used when finding out student's ways of learning and the influence of ILL (interactive learning lesson) in the tuition. Then we will focus on investigating student's ways of learning, the phases of tuition and the types of lessons. In conclusion we will present the intended research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z IX. ročníku konference Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.
ISBN
978-80-87533-03-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
109-116
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—