Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Presence vs. distance singing lessons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F19%3AN0000088" target="_blank" >RIV/61384984:51110/19:N0000088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.hamu.cz/cs/veda-a-vyzkum/vedecka-pracoviste/marc/prehled-publikacni-cinnosti/" target="_blank" >https://www.hamu.cz/cs/veda-a-vyzkum/vedecka-pracoviste/marc/prehled-publikacni-cinnosti/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Presence vs. distance singing lessons

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study presents the experimental research results on singing tuition to compare traditional and remote learning in singing lessons. In the study six students took part in classical singing teaching during half a year. To document the student‘s and the teacher‘s experience during 60 lessons with both tuition types a detailed questionnaire was filled in after each lesson. The presented graphical and statistical results show the sources of a difference between presence and distance learning and do a feedback for using of the low latency distant learning in teaching practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Presence vs. distance singing lessons

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents the experimental research results on singing tuition to compare traditional and remote learning in singing lessons. In the study six students took part in classical singing teaching during half a year. To document the student‘s and the teacher‘s experience during 60 lessons with both tuition types a detailed questionnaire was filled in after each lesson. The presented graphical and statistical results show the sources of a difference between presence and distance learning and do a feedback for using of the low latency distant learning in teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000106" target="_blank" >TL01000106: Distanční spolupráce v uměleckém vzdělávání s využitím moderních přenosových technologií</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů