Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Verification of activating teaching methods applied in primary school

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144227" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144227 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Verification of activating teaching methods applied in primary school

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents an overview of teaching methods applied in primary school. Activating and other teaching methods commonly used in primary school are described and compared. The author defined three hypotheses that were tested by means of a questionnaire survey. Activating teaching methods were observed for frequency of use and preferences. The survey also deals with the application of teaching methods depending on teacher age and level of education.

  • Název v anglickém jazyce

    Verification of activating teaching methods applied in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents an overview of teaching methods applied in primary school. Activating and other teaching methods commonly used in primary school are described and compared. The author defined three hypotheses that were tested by means of a questionnaire survey. Activating teaching methods were observed for frequency of use and preferences. The survey also deals with the application of teaching methods depending on teacher age and level of education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium (print)

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    86-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus