Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe konektivismu v ICT kompetencích učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144264" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144264 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv13/tvv_2013_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe konektivismu v ICT kompetencích učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá současnou snahou integrace základních principů teorie konektivismu do modelů ICT kompetencí učitele. Autor rovněž pojednává o změnách, které si vynutily odlišný přístup v zaměření ICT kompetencí učitele od technologicko-uživatelskéhopojetí, k pojetí směřujícímu k rozvoji osobnosti učitele i osobnosti žáka.

  • Název v anglickém jazyce

    Connectivism in the Reflection of ICT Competencies of Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with current efforts of integrating the basic principles of connectivism theory to the models of ICT competencies of teacher. The author also discusses the changes that necessitated a different approach in the focus of ICT competencies ofteacher as techno-user concept, the concept towards the development of the personality of the teacher and the pupil's personality.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trends in Education: Information Technologies and Technical Education

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    246-249

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus