Aplikace principu kongruence v tematickém okruhu Svět práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144481" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144481 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace principu kongruence v tematickém okruhu Svět práce
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se vztahuje k připravované disertační práci, která je zaměřena na problematiku projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce. V úvodní části se zaměříme na charakteristiku pojmu projektová výuka, projekt, tematický okruh Svět práce a princip kongruence. Následně aplikací principu kongruence doložíme potřebnost projektové výuky v tematickém okruhu Svět práce.
Název v anglickém jazyce
Application of the Principle of Congruence in the Thematic Area World of Work
Popis výsledku anglicky
The article is related to the upcoming doctoral thesis, which is focused on project based teaching in the thematic area World of work. In the first part of this article there is characterization of the terms project based teaching, project, thematic areaWorld of work and the principle of congruence. Consequently, there is a demonstrated usefulness of project based teaching in the thematic area World of work by the application of the principle of congruence.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání: Informační technologie a technické vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
167-170
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—