Schola ludus redivivus
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145117" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Schola ludus redivivus
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vypovídá o jednom ze způsobů objektového učení při muzejní edukaci.Tuto metodu muzea záměrně používají ve výchově a vzdělávání mladé generace. Muzejní pedagogika například díky potenciálu staré knihy/historického tisku může cílit nejen k zážitku z herních a tvořivých aktivit, ale především vést návštěvníky z řad dětí ke vztahu ke kulturnímu a historickému dědictví.
Název v anglickém jazyce
Schola ludus redivivus
Popis výsledku anglicky
The paper refers about one of the ways the object learning at the museum education.This method can intentionally used in the education of the young generation. The museum pedagogy, for example, due to the potential of the old book/historical print can target not only to the experience of game and creative activities, but also it leads young visitors to respect the cultural and historical heritage.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Comeniana et historica
ISSN
0323-2220
e-ISSN
—
Svazek periodika
87-88
Číslo periodika v rámci svazku
2012
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
162-166
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—