Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflection of the School Educational Programmes in the Normal Conditions of Nursery Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146932" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146932 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reflection of the School Educational Programmes in the Normal Conditions of Nursery Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is part of a student project titled Diagnostics competence of nursery school teachers as the means of postponement of compulsory school attendance intervention. In this paper, the authors focus on particular aspects of the project, in which they are dealing with the reflection of curricular documents in nursery schools in the Olomouc region. The main aim of the reflection is to determine to what extent the educational content is processed so that it is not only the basis for systematic work with children of preschool age, but that it is also able to form a suitable basis for pedagogy diagnostics.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflection of the School Educational Programmes in the Normal Conditions of Nursery Schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is part of a student project titled Diagnostics competence of nursery school teachers as the means of postponement of compulsory school attendance intervention. In this paper, the authors focus on particular aspects of the project, in which they are dealing with the reflection of curricular documents in nursery schools in the Olomouc region. The main aim of the reflection is to determine to what extent the educational content is processed so that it is not only the basis for systematic work with children of preschool age, but that it is also able to form a suitable basis for pedagogy diagnostics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1994-2000

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku