Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015AN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015AN - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice školní připravenosti v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do1. třídy základního vzdělání. Zaměřuje se na význam socializace a komunikace předškolního dítěte v mateřské škole jako na významnou oblast připravenosti ke školní docházce a zvládání požadavků ve spojitosti s rolí školáka. V souvislosti se sociálním učením dětí v mateřské škole jsou z teorie vybrány poznatky o diagnostikování sociálního učení v praxi a možnosti ovlivnění sociálního učení pedagogem,využití sociometrického testu při diagnostikování vztahů mezi dětmi ve vybrané třídě mateřské školy

  • Název v anglickém jazyce

    School Preparedness in the Field of Social Development of Children before Entering the 1st Form of Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper handles the issues of school preparedness in the field of social development of children before entering the 1st form of primary school. It is focused on the importance of socialization and communication of preschool child at nursery school asa significant aspect of preparedness for school attendance and coping with the requirements associated with the pupil?s role. The theory of social learning of children at nursery school is analyzed dealing with the findings regarding social learning diagnostic in practice, teacher?s tools to influence social learning and sociometric test application in diagnosing the relations among children in a selected nursery school class.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012

  • ISBN

    978-80-7464-167-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    550

  • Strana od-do

    452-462

  • Název nakladatele

    Universitas ostraviensis

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostravice

  • Datum konání akce

    11. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku