Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015AN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015AN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje problematice školní připravenosti v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do1. třídy základního vzdělání. Zaměřuje se na význam socializace a komunikace předškolního dítěte v mateřské škole jako na významnou oblast připravenosti ke školní docházce a zvládání požadavků ve spojitosti s rolí školáka. V souvislosti se sociálním učením dětí v mateřské škole jsou z teorie vybrány poznatky o diagnostikování sociálního učení v praxi a možnosti ovlivnění sociálního učení pedagogem,využití sociometrického testu při diagnostikování vztahů mezi dětmi ve vybrané třídě mateřské školy
Název v anglickém jazyce
School Preparedness in the Field of Social Development of Children before Entering the 1st Form of Primary School
Popis výsledku anglicky
The paper handles the issues of school preparedness in the field of social development of children before entering the 1st form of primary school. It is focused on the importance of socialization and communication of preschool child at nursery school asa significant aspect of preparedness for school attendance and coping with the requirements associated with the pupil?s role. The theory of social learning of children at nursery school is analyzed dealing with the findings regarding social learning diagnostic in practice, teacher?s tools to influence social learning and sociometric test application in diagnosing the relations among children in a selected nursery school class.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
ISBN
978-80-7464-167-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
550
Strana od-do
452-462
Název nakladatele
Universitas ostraviensis
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostravice
Datum konání akce
11. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—