Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Práce s uměleckou literaturou v mateřské škole speciální

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046079" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046079 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Práce s uměleckou literaturou v mateřské škole speciální

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvíjení předčtenářské gramotnosti u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami klade na zprostředkovatele umělecké literatury zvýšené nároky. V případě literárněvýchovného působení v institucionálním prostředí mateřské školy je nutné hledat taková řešení, aby se společná četba stala opravdu spojujícím prvkem. Případová studie analyzuje práci s dětskou knihou ve speciální mateřské škole (způsob práce s literaturou v mateřské škole, výběr knih pro práci s dětmi a reakce recipientů, připravenost pedagogických pracovníků apod.).

  • Název v anglickém jazyce

    Working with Literature in Special Nursery Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Developing pre-readers literacy in pupils with special educational needs is more demanding for those who teach literature. In the case of literary-educational activities in the institutionalized environment of a nursery school it is necessary to look forsuch solutions that would make collective reading a real joining element. The case study analyzes work with childrens books in a special nursery school (the way of working with literature in nursery schools, the choice of books for work with children and reaction of recipients, preparedness of pedagogical workers, etc.).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.

  • ISBN

    978-80-7315-201-7

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    384

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly