Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika přístupu k dětem s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063788" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063788 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika přístupu k dětem s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou charakterizovány zvláštnosti psychického vývoje dětí v souvislosti s poruchou centrální nervové soustavy, např. děti s mozkovou obrnou, která patří k nejčastěji zastoupeným u dětí s tělesným a kombinovaným postižením v dětském věku. Pozornost je věnována dětem po jejich nástupu do mateřské školy, jejich vzdělávání a speciálně pedagogické podpoře. V závěru jsou uvedeny dvě kazuistiky dětí z mateřské školy speciální, které byly zpracovány v rámci kvalitativního výzkumného šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Children with Physical Disabilities and Multiple Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on specific aspects of mental development of children in connection to central nervous system disorders, i. e. children with cerebral palsy who create the most frequent category among children with physical and multiple disabilities.We pay attention namely to the period after the commencement of pre-school education, their education and special needs support. In the end of the chapter we offer two case studies of children in special nursery school,have been processed in a qualitative research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021060449

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    181-197

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly