Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063791" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063791 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika přístupu k dětem s mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mentální postižení je zřetelné postižení v učení v důsledku postižení mozku a týká se těch oblastí vývoje, na kterých jsou ve velké míře závislé učební procesy. Prvním článkem vzdělávacího systému je institucionální předškolní vzdělávání. Toto vzdělávánísoučasně podporuje působení rodiny a navazuje na ně. Kapitola se zaměřuje na vymezení specifik v edukaci dětí s mentálním postižením v rámci předškolního vzdělávání. Vymezuje úkoly a kompetence učitele v mateřské škole speciální a přípravném stupni základní školy speciální.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Children with Intellectual Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The influence of mental disability is clearly known in learning because of the damage of the brain. This applies to those areas of development which are dependent to learning process. The first part of education system is institutional preschool education. This education supports the influence of family and follows on them. This article is focused to demarcation of specifics in education of children with mental disability in pre-school education. It defines the targets and competence of teachers in special kindergarten and in preparatory classes at the special basic school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs

  • ISBN

    9788021060449

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    213-228

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly