Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Concept of Education in the Czech and Slovak Pedagogical Theries since 1989

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147113" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147113 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Concept of Education in the Czech and Slovak Pedagogical Theries since 1989

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book is the result of the project VOICES and the result is a discursive analysis of concepts of education in the Czech Republic and Slovakia after 1989. Shows the basic concepts of the theory of education and design education as a fundamental conceptand process. The book is the result of cumulative discourse analysis for design education. Presented concepts form the baseline creation of educational theory and practice. The concepts are analyzed according to the structure of discourses and their glaciation of characters and character. The book is completed and diagrams for better illustration.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Education in the Czech and Slovak Pedagogical Theries since 1989

  • Popis výsledku anglicky

    The book is the result of the project VOICES and the result is a discursive analysis of concepts of education in the Czech Republic and Slovakia after 1989. Shows the basic concepts of the theory of education and design education as a fundamental conceptand process. The book is the result of cumulative discourse analysis for design education. Presented concepts form the baseline creation of educational theory and practice. The concepts are analyzed according to the structure of discourses and their glaciation of characters and character. The book is completed and diagrams for better illustration.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7315-248-2

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy