Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Detekce a analýza současného stavu celoživotního vzdělávání osob se zrakovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147137" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147137 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Dubayova2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Detekce a analýza současného stavu celoživotního vzdělávání osob se zrakovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úkolem příspěvku je přiblížit problematiku, která je řešena v rámci projektu "Iniciační analýza podmínek inkluze u osob se specifickými potřebami" v rámci studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého, pod číslem PdF_2013_016. Projekt bude mimo jiné zaměřen na zmapování situace na poli celoživotního vzdělávání osob se zrakovým postižením. Pro tyto jedince je celoživotní vzdělávání nezbytným předpokladem nejen pro získávání nových zkušeností, které mohou zkvalitnit jejich život v mnoha ohledech, ale umožňuje jim zejména uchovat si již osvojené vědomosti a dovednosti, které mnohdy s velkým úsilím nabyli. Vlastní proces vzdělávání pak umožňuje osobám se zrakovým postižením naprosto přirozené začlenění a splynutí s kolektivem školní třídy či studijnískupiny. Vyšší dosažené vzdělání navíc rozšiřuje možnosti uplatnění na otevřeném trhu práce. Tím se tyto osoby dostávají do různorodých společenství lidí, a celý tento proces tak výrazně přispívá k inkluzi a dosažení seberealizace těchto

  • Název v anglickém jazyce

    Detection and analysis of the current state of lifelong education for people with visual disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The task of this contribution is to bring the issue being addressed in the framework of the project "The initiation analysis of the conditions of inclusion for people with special needs" in the student grant competition at Palacky University, No. PdF_2013_016. The project will, among other things focused on the current situation in the field of lifelong education for people with visual disabilities. For these individuals, lifelong learning is a prerequisite not only for acquiring new experiences which can improve their lives in many ways, but especially allowing them to retain knowledge already acquired and skills that are often acquired with great effort. The actual process of learning will enable people with visual impairments perfectly natural integration and amalgamation with a group of school classes or study groups. Higher educational attainment also extending opportunities on the open labor market. By these people get to the diverse community of people, and this whole process an

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Študent na ceste k praxi II

  • ISBN

    978-80-555-0840-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    320-327

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    15. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku