Dotazníky učebních stylů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33148439" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33148439 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dotazníky učebních stylů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek má za cíl uvést dotazníky, které se používají při zjišťování učebních stylů žáků. V článku nejdříve uvádíme definice učebního stylu. Dále se věnujeme přehlednému rozdělení dotazníků a nakonec popisujeme dotazník VARK, který zjišťuje učební stylžáka dle smyslových preferencí.
Název v anglickém jazyce
Questionnaires Learning Styles
Popis výsledku anglicky
The paper aims to introduce the questionnaires used in determining the learning styles of students. In the article we first review the definition of a learning style. Furthermore, we deal with the categorization of questionnaires and finally describe thequestionnaire VARK, which detects the learning style of the student according to sensory preferences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013
ISBN
978-80-87952-00-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1794-1797
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
9. 12. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—