Přehledová kapitola výzkumů stylů učení se cizímu jazyku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00113167" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00113167 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přehledová kapitola výzkumů stylů učení se cizímu jazyku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje a shrnuje současné zahraniční studie zabývající se styly učení se cizímu jazyku. Studie používají k identifikaci učebních stylů různé dotazníky a jejich cílem je identifikovat učební styly studentů vysokých, středních i základních škol včetně studentů jazykových institutů, nejčastěji za účelem zefektivnění výuky nebo při použití pro konkrétní dovednost.
Název v anglickém jazyce
Research study in foreign language learning styles
Popis výsledku anglicky
The paper presents current international researches on foreign language learning styles. The studies apply learning styles questionnaires on university, secondary and elementary school students, including students of a language institute, mostly with the aim of making language instruction more effective, or for identifying learning styles used in a particular skill.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum v didaktice cizích jazyků II
ISBN
9788021095465
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
75-92
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—