Obecná pedagogika a dějiny pedagogiky - Proměny dějin pedagogiky ve vztahu k obecné pedagogice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33149882" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33149882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2014/e-Pedagogium_3-2014_online.pdf" target="_blank" >http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2014/e-Pedagogium_3-2014_online.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obecná pedagogika a dějiny pedagogiky - Proměny dějin pedagogiky ve vztahu k obecné pedagogice
Popis výsledku v původním jazyce
Text příspěvku je zaměřen na problematiku uchopování obecné pedagogiky a dějin pedagogiky jako specificky koncipovaných věd. Přistupuje k procesu konstituování těchto věd z pozic analýzy konstrukcí jejich obsahu a hledá kořeny a nástroje jejich legitimace prostřednictvím vzájemného vztahu.
Název v anglickém jazyce
General Teaching and History Education - Changes of History of Education in Relation to General Pedagogy
Popis výsledku anglicky
This paper is focused on the problem of construction of General Theory of Education and History of Education as the social sciences. The first aim of this paper is to approach the process of constituting of these sciences in the point of view of the analysis of the constructions of their content. The second one is searching the roots of its constitution and the instruments of its legitimizing through describing their mutual relations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium (print)
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
35-43
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—